Rekry päällä – Copywriter / Konseptisuunnittelija

Haemme kasvavaan joukkoomme kirjoittamisesta ja konseptoinnista poltetta saavaa kokenutta ja luovaa sanavelhoa, eli copywriteria/konseptisuunnittelijaa.

Kirjoitit sitten napakoita otsikoita, www-sisältöjä, kekseliäitä sloganeita, videokäsikirjoituksia, esitetekstejä tai brändikäsikirjoja, lähtee työ aina liikkeelle asiakkaan liiketoiminnan syvällisestä ymmärtämisestä. Asiakkaan taustoihin perehtyminen, ostopolkujen analysointi sekä sisältösuunnittelun kannalta olennaisen tiedon louhinta on siis tuttua hommaa.

LUE LISÄÄ

Graafinen suunnittelijamme Henna esittäytyy

Monet mainostoimistomme tekijöistä ovat viihtyneet täällä töissä jo vuosia. Yksi heistä on AD, graafinen suunnittelijamme Henna. Hän on taitava ammattilainen, jonka käsissä syntyy laajalla skaalalla erilaisia graafisia aineistoja, esimerkiksi uusia brändi-ilmeitä ja aineistoja eri tarpeisiin. Hennalla tuli juuri täysi kymppi KMG:llä täyteen ja onnittelujen siivittämänä haluamme esitellä hänet muillekin.

1. Kuka on Henna?

LUE LISÄÄ

Henna

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelija Annukka

Aloitamme juttusarjan, jossa esittelemme toimistomme tekijöitä.

1. Kuka on Annukka?

Toimin mainostoimisto KMG Turussa digitaalisen markkinoinnin suunnittelijana. Olen aktiivinen, positiivisen “can do” -asenteen omaava tekijä.

2. Mitä teet työksesi?

Vastaan asiakkaidemme sosiaalisen median sisällöistä ja kampanjoista, Google Adwords -mainonnasta (hakusana- ja bannerimainonta, YouTube), blogiyhteistyöstä ja monesta muusta.

3. Miten ja milloin sinusta tuli KMG Turkulainen?

LUE LISÄÄ

digimarkkinointi

Mistäs sitä bloggais?

Varoitus: teksti sisältää mainontaa.

Sisältömarkkinointi on päivän sana ja me täällä KMG Turussa olemme myös päättäneet hankkia suutarin lapselle kengät. Astumalla rohkeasti ehkä monille epämukavuusalueelle, kehitymme. Lisäksi monet asiakkaat ja tutut ovat jopa pyytäneet bloggauksia; että saisivat kurkistaa sisään mainostoimistomaailmaan. Onneksi mielestäni varsinkin sosiaalisessa mediassa ollaan armollisia toisillemme. Ainakin LinkedInissä vilisevät kannustukset ottaa some jokaisen haltuun, heittäytyä, tuntuu hyvältä.

LUE LISÄÄ

mainostoimistokmgturku

Koodia, verkostoitumista ja kouluttautumista Lontoossa

Vierailin viime viikonloppuna Lontoon DrupalCamp -tapahtumassa, johon kerääntyi n. 500 Drupalistia ympäri maailmaa. DrupalCamp London järjestettiin jo viidettä kertaa ja se on suurin järjestettävä DrupalCamp maailmassa. Tapahtuma houkutteli paikalle yritysjohtajia, yrityksiä ja tietysti ennenkaikkea web-kehittäjiä eli devaajia. Tapahtuma kesti kolme päivää, joista perjantain CxO-päivä oli varattu enemmän business-väelle ja päivän puhujat olivat lähes kaikki kutsuttu Drupal-maailman ulkopuolelta.

LUE LISÄÄ

Mainostoimisto KMG Turku kahmi neljä Vuoden mainos -voittoa

MARK Suomen Markkinointiliiton Turun jaosto palkitsi perjantaina 27.1.2017 Vuoden Mainos 2016 -kilpailun parhaimmiston. 16. kerran järjestetyssä kilpailussa palkittiin parhaat työt 12 sarjassa. KMG Turku ylsi kolmen parhaan short-listalle kuudessa sarjassa ja pokkasi voiton peräti neljässä. Voittoisat työt olivat Fölin Autonvaihtoviikot verkkokampanja- ja sosiaalisen median kampanja -sarjassa, Ammattikorkeakoulu Savonian banneri verkkomainossarjassa sekä myssyfarmi.fi verkkosivustosarjassa.

LUE LISÄÄ

Vuodenmainos2016

Digitaalisesti KV-markkinoille, jopa Venäjälle!

Digitaalisen markkinoinnin yksi eduista on paitsi tarkka kohdennettavuus, myös globaalisti käytännössä rajattomat mahdollisuudet. Kansainvälinenkin markkinointi on siis “vain muutaman klikkauksen” päässä.

Olemme tehneet onnistuneesti muutamia kampanjoita Suomen rajojen ulkopuolelle, joissa olemme hyödyntäneet sosiaalisen median yhteisöpalveluita ja Googlen verkostoa. Venäjälle suuntautuvassa markkinoinnissa tulee kuitenkin huomioida tietyt erityispiirteet.

LUE LISÄÄ

Innovaatiosetelillä innovaatio-osaamista yritykseesi

KMG Turku on yksi hyväksytyistä palveluntarjoajista Tekesin innovaatiosetelikokeilussa.
Innovaatiosetelillä pk-yrityksesi voi hankkia sellaisia palveluja tai osaamista, joka auttaa innovaatiotoiminnassa eli tuotteiden, palveluiden tai prosessien kehittämisessä. Innovaatiotoimintaan tarvittavan tiedon ja osaamisen hankinta kuuluu myös tuen piiriin.

LUE LISÄÄ

Pages