#KÄSIKALASTUS

Yksi harrastus yhdistää venäläiset ja suomalaiset: käsikalastus, joka lyö itsensä läpi – poliittisesta tilanteesta viis. KMG Turku suunnitteli ja toteutti Uudenmaan liitolle viraalivideokampanjan, jonka tavoitteena on edistää venäläisten Suomen-matkailua ja kommunikoida Suomen ainutlaatuista saaristotunnelmaa. Kampanjassa rakennettiin koko Uudenmaan alueelle yhteinen viraalivideokampanja, jota markkinoitiin eri kanavissa moskovalaisille moderneille humanisteille. Myös Visit Helsinki oli tiiviisti mukana projektissa.

Videosta tehtiin kaksi versiota: tiiseri ja täyspitkä versio. Elokuun 2014 alussa julkaistut käsikalastusdokumentit ovat keränneet jo yli 118 000 katselukertaa, herättäneet keskustelua ja levinneet sosiaalisessa mediassa kulovalkean lailla. Katso ja hurahda! #Ручнаярыбалка #handfishing.
Advertising & Marketing / Digital Media / Web
Idea käsikalastuksesta kolahti heti ja viraalivideokampanjan kokonaisvaltainen toteutus onnistui erinomaisesti.
Nina Järveläinen, Project Coordinator // Uudenmaan liitto
118K
katselukertaa Youtubessa
4,2
senttiä
yhden katselukerran
mainostuskulut

KIINNOSTUITKO?

Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.

Katso lisää referenssejä