Se on järkikauppa!

Motonet on kotimainen autovaraosien ja -tarvikkeiden sekä työkalujen erikoisliike. Motonet palvelee valtakunnallisesti yli 20 tavaratalolla ja verkkokaupalla.

Mainostoimisto KMG Turku ja Motonet aloittivat yhteistyön vuonna 2008 freesaamalla koko Motonetin brändiä uuteen suuntaan. Järkimiehet Jari ja Kimmo tulivat tunnetuiksi niin radiossa, myymälöissä, lehdissä kuin televisiossakin. Motonetin tarina sai luonnollisen jatkumon vuonna 2012 tehdyssä brändiuudistuksessa, jossa markkinointiviestinnän linjaa kirkastettiin Motonetin punaisella langalla. Suurimpana projektina digipuolella on kesäkuussa 2013 lanseerattu Motonetin verkkokauppa, jonka käyttöliittymäsuunnittelusta ja teknisestä toteutuksessa vastasimme yhteistyössä Motonetin inhouse-tiimin kanssa. Motonetin verkkokauppa on yksi Suomen laajimpia verkkokauppoja, ja se on saanut paljon kiitosta erinomaisesta ostokokemuksesta.

Advertising & Marketing / Design / Digital Media / Print / Web
Oli hienoa olla mukana työstämässä yhtä Suomen laajimpia verkkokauppoja.
Kimmo Aro, digijohtaja // KMG Turku

KIINNOSTUITKO?

Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.

Katso lisää referenssejä