Olemme laajentaneet digitaalisten ratkaisujen palettiamme
Laajat mainosverkostot
Jatkossa pystymme tarjoamaan entistä laajempia, kattavampia sekä tehokkaampia kokonaisuuksia asiakkaiden digitaalisen- ja sisältömarkkinoinnin tarpeisiin sosiaalisen median kanavissa, Googlen mainosverkostoissa sekä muissa mainosverkostoissa keskitetysti.
Tiestikö, että olemme Google Partner? Partner -tunnus myönnetään Googlen luottamille digitaalisen markkinoinnin yrityksille, joiden tehtävänä on saada paras hyöty markkinointibudjetistasi noudattamalla Googlen parhaita käytäntöjä. Pystymme sertifioidun henkilökuntamme avulla tarjoamaan teille paljon ainutlaatuisia työkaluja, kuten tehokkaan raportoinnin ja reaaliaikaisen kampanjaoptimoinnin Googlen mainosverkostoissa.
Tuloksellisuus ennen kaikkea
Tarjoamme asiakkaillemme tuloksellista ja mitattavaa mainontaa digitaalisen markkinoinnin voimin ja lähtökohtinamme onkin mainonnan tuottavuus, kampanjoiden optimointi ja kattava webanalytiikka.
Miksi digi?
Digitaalinen markkinointi on perusteltu siirtyminen uusia kanavia valittaessa, sillä sen avulla pystytään kohdentamaan entistä tarkemmin haluttuihin kohderyhmiin verrattuna perinteisiin kanaviin, kuten TV- ja printtimainontaan. Kohdennusta voidaan tehdä aina iän, sukupuolen, sijainnin ja kiinnostuksen kohteita myöden joka mahdollistaa täsmäiskun haluttuun kohderyhmään. Digimarkkinointia voidaan tehdä aina hakusanamainonnasta suuriin interaktiivisiin mainoksiin halutuilla mainospaikoilla. Se myös palvelee asiakasta, kun hänellä on todellinen tarve esimerkiksi hakiessaan tietoa tuotteesta, palvelusta tai selatessaan aiheeseen liittyviä sivustoja. Mainostajan näkökulmasta digimarkkinointi on myös hyvä valinta juurikin sen mitattavuuden ja laajojen mahdollisuuksien vuoksi.
Koko paketti yhdestä osoitteesta
Meiltä löydät saman katon alta asiantuntemuksen kokonaisvaltaiseen suunnitteluun, toteutukseen, mainontaan ja tulosten analysointiin.
Liitetäänkö sinun yrityksesi myös digitaalisen markkinoinnin menestykseen ja nousuun sekä kasvatetaan myyntiä?
Ps. Muista seurata blogiamme jatkossa! Tulemme palaamaan digimarkkinoinnin polttaviin kysymyksiin uuden blogitekstin voimin.